Merhaba 2015!

light-person-woman-fire-2.jpg

Bir yılın daha sona ermesinin mutluluğu mu yoksa hüznü içinde miyim bilmiyorum. Lakin zaman bazen çok hızlı, bazen yavaş geçiyor. Hangisinin daha iyi olduğuna dair kararım ise sürekli değişiyor. Sanki duygularıma ayıracak vaktim yok. Son yazımı işe giriş yaptığım ay yayınlamışım. Martta! Yoğunluğa alışmam biraz zamanımı almışsa demek. Peki bu sene neler yaptım gibi hiç istemediğim bir soruyu kendime yöneltiyorum. Çünkü Aralık gelince insanda bir sorgulama ve ertelenmişlikler yüzünden küçük pişmanlıklar baş gösteriyor. Somut olarak şuraları gezdim, aman efendim şu festivallere katıldım diyemeyeceğim. Ama düşününce sahip olduğum koşulları bayağı değiştirmişim. İşin içinde yeni bir ev, yeni bir iş var. İş hayatının yoğunluğu içinde -çoğu yetiştirme kaygısıyla- öğrendiğim çok şey var. Gerek teknik anlamda, gerekse insan ilişkileri anlamında.

Şu an sosyal medya ile ilgileniyor olsam da pek sosyal olduğum söylenemez. Fakat son zamanlarda anladım ki bu bir tercih meselesi. Bu zamana kadar insanlara önyargıyla yaklaşıyordum. Ama herkesten öğrenecek bir şey olduğunu anladım. Ben sadece olmak istemediğim ortama girmeye kendimi zorlamıyorum ve sevmediğim kimseye yalandan gülümsemiyorum. Riyakârlığa alıştığımız için bu durum çokları tarafından garipseniyor elbette. Sonra Spotify’ı yeni keşfettim. Bunun için beni yadırgamayın telefonum ancak el veriyor :) Artık daha çok, daha güzel müzikler dinleyebiliyorum.

Bu sene aslında teknik aksaklıklardan dolayı olsa da evde internet ve dolayısıyla bilgisayar kullanmadım. Daha çok kitap okuyabildim. Hayatımın gidişatı ile ilgili henüz bir yön verememiş olmak beni rahatsız ediyor ama en azından direnmemeyi öğreniyorum. Yılın son günü kedi evi yapımlarına başladım. Kendi sokağımdan başlayarak, çevreye kedi evleri bırakmayı düşünüyorum. Evet sanırım yeni yılda yapmak istediklerime sıra geldi. Uzun zamandır ertelediğim yogaya başlamak, yeni bir dövme yaptırmak, işlerimi düzene koymak ve daha çok yazı yazmak, film izlemek, kitap okumak… AVM yerine doğada vakit geçirmek. Kısacası kendime daha çok vakit ayırmak.

Hayvanlarla ilgili işler yapmak, mama, ilaç yardımı toplamak… Kapadokya’ya gitmek, daha çok fotoğraf çekmek. Bazı kimselere göre oldukça minnak isteklerim var :) Sabah işe giderken otobüste yazmaya başladığım naçizane yazımı akşam metroda devam ettirip, şuan anneannemin mutfağında sonlandırıyorum. Herkesin dengesini bulduğu bir yıl olsun!

Bir Cevap Yazın

