Öyle Biri

Öyle biri olsam. Kendinden emin, ne istediğini bilen. Diğer duygular teğet geçse.

Öyle sabit olsam. Bir taş gibi. Görenler kalpsiz sansa.

Olanlara kulak tıkamak, görmezden gelip kayıtsız kalmak için değil.

Öyle biri olsam. Neden ve sonuçları tüm netliğiyle görebilsem.

Bunca kötülüğe, vicdansızlığa, bencilliğe ve yalana daha kolay katlanırdım o zaman.

Yaşamak daha kolay olurdu. Çünkü yaşamak gerekiyor ölmedikçe…

Ve bir şeyler yapmak gerekiyor dünyayı seyredince.

Öyle biri olamadıkça ağlamak geliyor içimden sadece.

Ben çağla olarak bir toz zerresiyim dünyada. Uçarak rüzgar estireceğini sanan bir sivrisinek.

Neyse ki kelebekler var ve hep doğru zamanda çırparlar kanatlarını. Olmamız gereken zamanda ve yerde olmamızı sağlarlar bir şekilde.

Mesela bugün çok alakasız bir yerde Genco Erkal’ı gördüm. Çok severim kendisini. Bugüne kadar kendime sakladığım bu bilgiyi onunla paylaştım. Sanırım kötü bir anında yakaladım. Yine de “Prensesin Uykusu” filmindeki gibi onu otobüs durağında, dalmış ve beklerken bulmak ilginçti. Neyse.

Önemli olan bugün değişmiş olduğumu fark etmiş olmam. İlk defa yapacağım bir eylemi 87487239 kereyi bırak 1 kere bile düşünmeden hareket etmiş olmam. Otobüsten atlayıp ne söyleyeceğimi tasarlamadan, şahsen tanımadığım bir insanın yanına koşmuş olmam (Tamamen saçmalamış olsam da pişman değilim).  Ve onunla konuşmuş olmaktan çok, bunu düşünmeden yapmış olmanın verdiği güzel his… Sonra düşünmeden hareket etmenin ne kadar özgür ve öz güvenli hissettirdiğini düşündüm ve tam da bundan sonra düşünmemeye kadar verdim derken, yine çuvalladım!

Bir Cevap Yazın

